inget slut på eländet...

hallojs på er! idag ahr jag jobbat min sista dag denna veckan.... nu är jag ledig i tre dagar, guuud så bra!
förhoppningsvis friskar den här lilla familjen på sig ordentligt nu !
Anton har fortfarande hög feber, och nu börjar det märkas på han att det har tagit ganska hårt på honom... han orkar inte mycket...ligger mest i soffan...
Hampus han var feberfri nu när jag tog tempen på han... och han härjar på rätt bra, så han håller nog på att bli frisk!
T ringde VC idag för att få en tid, eftersom han är riktigt dålig han oxå...men de hade inga doktorer, så imorrn bitti ska jag kliva upp tidigt & ringa & få en tid åt både T & barnen. skulle vi inte få någon tid till barnen, så sa dom på barnmott. att dom skulle få en akut-tid där hos dom, det känns ju bra att veta att hur det än blir, så kommer barnen att få träffa en läkare imorrn! jag känner på mig att dom kommer att få penicillin .....
pratade med A fröken idag oxå, och hon sa att det finns barn på skolan, i A klass t.o.m som har streptokocker...alltså halsfluss.... och det är ju hyffsat smittsamt, så det är ju ingen otrolighet om han skulle ha åkt på det heller....

och lilla Anton...som skulle på badhus-kalas imorrnkväll..... inte kommer han att få bada inte.... men jag har lovat att han ska få vara med dom och fika och leka, utan att bada, och det blev han nöjd över!
nu ska vi fortsätta att kolla på filmerna som jag vart & lånat till grabbarna ( så dom ska ha nånting att göra... )
stackarna.... vad trist för dom att inte få eller orka leka med nån.... nu är vi ganska sugna på lite sällskap här hemma kan jag säga.....
good bye, höres imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0