mjukglass,grillning,sol, & jobb!

hallojsan !
igårkväll var jag så trött att jag inte orkade skriva nåt alls... efter att jag lämnat barnen hos mor & far, de sover där i helgen när både jag & T jobbar helg, så for jag hem & fixade Antons rum med lite ommöblering och borrande, spikande & tillfixning av hans nya skrivbord! det vart såå himla mysigt på hans rum & han blev supernöjd :)
igår var vi på stan & min far följde med en sväng oxå, jag hade lovat barnen en mjukglass efter skolan, gissa om dom tyckte att det var gottigott med årets första mjukglass?  :) dom njöt verkligen.....
idag har jag jobbat, det är inte kul & vara inomhus & arbeta när man helst av allt vill vara ute i härliga vädret...
men lite glad är jag över jobbet iallfall, för jag fick reda på att jag ska få fara till s-vall den 13 maj på en hel dag fylld av olika seminarium att lyssna på ! det kommer att bli mkt intressant! och så himla smart & upplyst jag kommer att bli....  :)
efter jobb for jag upp på skedom för att hämta hem mina barn, men först så grillade vi ute i kåtan med mor & far, mycket mysigt! och gott!
sedan var det till att fara hem några timmar & mysa & leka ett tag med kidsen innan det var dags att fara & sova hos mommo & moffa igen! men dom var så glada så över att få åka till dom igen! :)
imorrn har jag heldagen, på rasten ska jag åka på kalas med lilleman! som han har längtat efter detta kalas...
när jag kommit hem från jobbet imorrnkväll, så kommer kicki med leverans av våra 2 norska skogskatter!!!!
jippi, äntligen kommer dom! barnen har haft fullt sjå att försöka lära sig namnen på dom: Amorf & Bison...ganska svåra namn.... men nu så tror jag att barnen kommer att komma ihåg dom !  :)
vi skulle ju även få en massa grejor som tillhörde kissarna,det kommer att bli så kul med två kissemissar till i huset! Joker hoppas jag kommer att bli glad över sina två nya lekkompisar...eller kanske inte från början....får se hur det går....hehe...
nu ska vickevire sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0