Sjuk-Huset!

mina farhågor vart besannade...... imorse när vi skulle kliva upp för att masa oss iväg till innebandycupen,såg båda killarna riktigt risiga ut,och mycket riktigt, dom hade feber båda två, och även Thomas.... så det blev inget spel för Anton idag, vilket han blev helt förstörd över...som han har sett fram emot denna cup..men det kommer fler gånger, och han insåg ju att han inte skulle orka spela något!
nu ligger vi här isoffan jag & grabbarna, Anton nedbäddad under sitt täcke och tittar på tv, Hampus har nyss somnat under sin filt.... mina små stackare!!
får väl se om det behövs införskaffas samma penicillin till dom som jag har....får se hur det utvecklas för dom tills imorgon.
vi var iallfall en kort sväng och tittade lite på vårat lag när dom spelade ett par matcher,och dom var sååå duktiga!  riktiga kämpar är våra superhjältar! nu är det slut på säsongen, men nu så drar vi igång fotbollen snart!
nu ska vi vila vidare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0