superhjältarna är på gång!

helloj allesammans!
nu ikväll har vi haft våran allra första fotbollsträning för säsongen! gissa om alla barn var heltaggade!
träningen flöt på som ett rinnande vatten ! dom var så duktiga alla våra barn i superhjältarna!
och som dom hade sett fram emot att få börja träna igen !  :)
speciellt kul var att det gick så bra för Hampus! det var hans allra första träning med laget,och han gjorde allt jättebra! både övningarna och matchspelet! så nu är han nog redo att få börja spela " på riktigt " i maj när matcherna börjar!  Anton var så gullig med han hela tiden, klappade honom på axeln, sa att han gjorde
det bra! sötisarna...
idag har  A haft med sig en kompis hem oxå, så efter skolan for vi och tog en fika tilsammans hos mor på cafeet innan vi åkte hem!
lillleman & jag var upp till min moder & även till min broder imorse och våldsgästade dom littegranna, sådär på morgonkvisten, mkt mysigt hade vi ! milobubben var som vanligt opå ett solskenshumör! den lille charnknutten, han bara ler hela tiden!
nu ska jag kolla på " predikanten " hoppas att den är lika bra som "isprinsessan "..... gonatt & kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0