ååhh en sån dag! :)

det har idag varit en mkt bra lördag!
vid ett tiden så fick vi fin-främmande från rossön, i form av Ankan, Bill,Sonny,Nova & Tyrone!
jag bjudde hit brorsan , Bettan & gulle.Milo oxå , så vi blev ett litet gäng som fikade gott tillsammans, det var så himla mysigt!  :)
det var kul oxå att Ankan hittade hit, det var liksom första gången som hon var här, hoppas att de tyckte om det & åker hit flera gånger.. (  fast det sa lilla-gumman i bilen innan de for iväg att de skulle komma mera hit..hihi!  )
nu håller jag på att styra upp en övernattning där hos dom nån helg...endera nästa eller näst-nästa helg.... får se hur det blir... men det kommer att bli av!  så ni slipper inte oss..hehe...
det var kul att se hur Milo & kussen Tyrone " lekte" med varandra oxå....hehe... det blev några små smällar & smaskande på varandra...  :) de var så söta!
mina killar har ju fått någon sorts besatthet av den största pojken i deras familia..Bill.....  den stackarn fick inte vara ifred en endaste liten sekund, anton & hampus svassade runt honom som bara den... men han var så snäll & tålmodig med dom så!  :)
efter att dom åkt hemöver, så gjorde vi inte nåt särskilt, nu ikväll så har jag skjutsat grabbarna till min mor & far, de skulle övernatta där & få lite kvalitets tid med mommo & moffa!  de kommer nog att ha det så kul så!  jag kan som vanligt inte slappna av & ta det lugnt... så jag har städat & plockat lite blåbär som jag fryst in & skall baka av sedan i höst & vinter!
nu har jag bestämt mig att jag ska sitta still .....
som ni ser så har jag fått till kortläsarhistorien... numera kan jag lägga upp bilder igen... min kära bror hjälpte mig!  Tack Jimmy!
måste berätta en sak till oxå, en äcklig sak..... våran kattunge, som jag tyckt varit sååå ulli-gullig-mysig-pysig... den är inte det längre!  huvva, den satt ute på altanen idag & smaskade fågel huvud......BLÄÄÄÄ!   så nu känns det som om den lille sötnosen är besudlad...... ush, det var vidrigt att se iallfall, T fick frakta iväg fågeldelarna.... men kissemissen ser väldigt mätt & nöjd ut iallfall!
imorrn är det dax för träning med mina superhjältar igen!  jag längtar alltid tills jag får sitta & surra med barnen innan träningen... de säger så mkt roliga saker!  :)
nää nu har jag skrivit alldeles för mkt idag!
kram & gonatt!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Tack för senast ! Och jo, vi lär nog komma fler gånger. Vi får höras vidare om när ni tänker komma upp :)

Tjohej...

2008-08-17 @ 22:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0