godmorgon!

igårkväll var jag alldeles för trött för att orka skriva nåt, så det får bli nu innan jag sticker iväg på jobbet! :)
igår var det en stooor dag.... Hampus började i 5-årsgruppen!  han var mäkta stolt när jag kom & hämtade honom efter jobbet....hehe... ville visa sin nya hylla... nya låda...nya handduk... nya platsen för utekläderna,mm-mm.
det var så himla kul att se att han trivdes som fisken i vattnet!  det gick inte lika bra på förra avdelningen.
& Anton var första dagen på fritids efter sommarlovet, han tyckte att det var sååå kul!  när jag hämtade honom, så ville Robin med hem oxå, så jag tog med han oxå!  :)
igårkväll var pappa här & hjälpte mig med att få någon fason på torktumlaren, som vart paj i ett år... nu får vi se om det går att fixa reservdelar till den så att den funkar igen!
jag kan inte fatta att vi klarat oss utan torktumlare i alla 6 åren som vi bott här.... men det skulle underlätta att ha en!
nu måste jag kila iväg, men det känns inget vidare...jag har hostat halva natten & har skit-ont i halsen.... jag känner mig lite halv-dålig måste jag erkänna...
men imorrn är jag ledig, får se om jag kan kurera mig då.
p.s ett stort grattis till Veronica som fyller år idag! d.s

kramar till alla!

Kommentarer
Postat av: V

Tack så mycket, var på Liseberg hela dagen. Barnen var helnöjd! Hoppas ni har haft en fin semester

2008-08-20 @ 12:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0