halloj!

ja, igår startade jag ju att jobba med att vara där från morron till kväll.... det gick väldigt bra, det känns alltid kul att jobba efter semestern tycker jag! 
idag kommer jag att jobba kväll oxå, även imorrn.... så det blev lite många kvälla för min del.... men det skall väl gå an det med!
det har blitt nåt vajsing med min kortläsare, det går inte att läsa in bilderna!  och jag som hade så fina kort som jag skulle lägga upp!!  får se om det är nåt som jag kan greja själv, eller om jag får kontakta min privata support...brodern.
ikväll har T match, så jag tror att barnen skulle visst vara hos farmorn, så då får jag hämta dom där när jag slutar vid 21. undra vad de skall hitta på med henne i några timmar då? :)
nu skall jag ta det lugnt innan jag ska iväg!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Halleuu!

Har provat att ringa dig ett par gånger ikväll, men nu förstår jag ju varför ingen svarar :)

Kan inte du ringa mig nån gång imorrn?

070-218 09 55 eller 0624-202 47

2008-08-14 @ 21:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0