heloooo!

idag gick jag kort dag! sedan for jag ner på stan & handlade lite kläder till grabbarna,fleecefodrade galonisar till hampus,åsså college-brallor till anton,sedan blev det strumpur & kallingar till dom båda!
efter skolhämtning for vi hem för att fixa middag innan det var dax för simskolan igen!
hampus tycker verkligen att det är as-kul! han är jätteduktig!
& anton han är så glad över att hampus har simskola,för då kan ju han va i stora & härja!
ikväll när vi kom hem så gosade grabbarna med moffe,det blev såå himla fina bilder alltså! gullungarna ...
imorrn är jag ledig,skönt!
brodern skulle visst komma en sväng, sedan skulle k-p m.barnen komma hit efter skolan slutat,så vi får ta en go-fika! :)
på kvällskvisten imorrn tror jag att det blir partaj hos brodern! :)  kanske t.o.m att jag kommer att dricka en öl....vi får se hur det blir, men dit skall jag iallfall! inte var dag som dom har fest inte!  :)
nu är jag trött,ska sussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0