höst?

idag har den där riktiga höst-känslan kommit..... och vet ni vad det roliga är? jag älskar hösten!  :)
det är så härligt med alla färger,mörkret- som betyder att man kan börja tända alla smålyktor inomhus! jag vet inte om jag är knepig eller så, men hösten är faktiskt min favoritårstid, visst gillar jag när det är varmt & skönt på sommaren oxå, men det är nåt speciellt med hösten...
nu är jag på väg på jobbet, det gick hur bra som helst att lämna barnen imorse, inga sura miner alls!  :)
efter detta så for jag upp till brorsan en sväng på lite kaffe & bus med Milo! alltid trevligt.
jag satt där hos dom & väntade tills ica skulle öppna,löningsdag= storhandlingsdag! och det är ju ypperligt att passa på att storhandla när man ska jobba kväll, då kan man strosa omkring alldeles själv i affärn...det är nåt avkopplande med det.... åsså är ju faktiskt inte barnen så där jätteförtjusta i att gå & handla....  :)
nä nu ska jag pysa iväg!
kramar i massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0