I dag har jag......

* handlat
* bakat kolakakor
* lekt & härjat med barnen, samt barnens två kompisar.
* mailat alla föräldrar om kvarterstider
* gjort biffar & fryst in
* gjort pannkakor
* varit i skogen med Hampus & kollat efter blåbär( hittade inga..)
* bakat krusbär & hasselnötspaj
* dragit upp morötterna med Hampus
* tagit in krusbären
* varit darth vader...  :)
* damsugit över+nedervåning
*torkat golv över+ nedervåning
* städat båda toaletterna
* putsat ett par fönster
* ej kammat mig....
* ej duschat....
* sorterat legogubbar med grabbarna
* tillverkat några vristlänkar & halsband
*tagit det lugnt hemmavid!
..... ja, jag tror jag fått med det mesta av dagens innehåll!
Kärlek & Kramar till er alla!


Kommentarer
Postat av: k-p

o hur har du lyckats med "tagit det lugnt hemmavid" ?????

med denna lista finner jag det påståendet vara tämligen omöjligt:) puss o kram

2008-08-12 @ 21:52:18
Postat av: Bettan

Det låter verkligen stabilt detdär du. Det håller nog i flera år till att fortsätta på detdär viset ;)

2008-08-13 @ 07:59:19
URL: http://www.bettansbetraktelser.se
Postat av: vickan

bettan: vill nog minnas att du själv hade nån sorts lista du med härom helgen.... lät minst lika hälsosamt alla grejor du ville hinna med... :)

2008-08-13 @ 11:25:22
Postat av: Bettan

Ville ja... men jag hade ju vett att låtabli det mesta :) (det var förörvrigt en lista för en hel helg)

2008-08-14 @ 21:07:45
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0