liten har blivit stor.....

så där, nu har vi följt med Anton till sin första dag i 1:an!  vilken grej!  :)  jag tycker att det var nyss som han var en liten bebbe!
han var väldigt spänd av förväntan innan vi kom iväg imorse..... åsså var han lite ledsen över att kattungen inte har dykt upp ännu... men vi sa som det var, att den kan fortfarande komma tillbaka, men det kan ju vara så oxå att den har försvunnit....hursomhelst så var det ingens fel att den försvann, bara en himla otur.... men sådana saker händer...
Anton verkar vara nöjd med den förklaringen, men vi känner nog alla i familjen ett litet vemod över att den lille är borta.,....
men idag skall vi iallfall glädjas över att Anton har blivit stora killen , 1:an...hehe, man minns ju själv hur nyfiken man var när man skulle börja skolan" på riktigt" !
ikväll skall min pappa hämta barnen, eftersom T & jag jobbar kvällspass, hmm... skall bli intressant att se hur barnen tycker om att bli väckta vid 6 imorrn bitti..... tidig morron, det var läääängesedan det!  :)
har nyss pratat med badhuset om simskola oxå!
Hampus vill så gärna börja, så nu är han anmäld!  tisdagar & torsdagar skall han få lära sig att simma! med start redan nu på tisdag 26/8 !  wihoo!
nu har jag lagat två kötträtter & fryst in, passar på när man har tid! :)
nu skall jag fixa lite annat innan jag ska på jobbet!
puss & kram!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Ja, det går skitfort att de blir stora :0

Tänk, på måndag börjar Bill i HÖG stadiet. Han var ju liten alldeles nyss också, har jag för mig iaf!

Hoppas lille kissen kommer tillbaka, han var ju för söt fastän han var besudlad, hi hi...

Här har vi lite problem med "den andra pappan" = mycket telefonerande med tanterna på soc och lite koncentrationsproblem för min del. Men det löser sig nog än en gång. Ha det gott!

2008-08-21 @ 21:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0