Premiär besök!

idag har jag för första gången i mitt liv vart på Urkult!
jag åkte dit ett par timmar med min bror & Milo idag, och det var himla mysigt där ibland alla små stånd som de hade där!
det första min bror sa när vi kom dit, det var att : " kolla , det är som att kolla in i din garderob, såna kläder som du har! " hehe... ja, det är en evig gåta att jag inte tagit mig till Urkult något tidigare... vilka fantastiska kläder som de sålde där, och jättebilligt oxå!
jag fyndade ett par byxor, av den pösigare modellen, som jag har letat efter i ett par år.... och äntligen hittade jag dessa på urkult!
sedan en väska, en väst/ linne, och ett par coola hårsnoddar som såg ut som dreads ungefär.
besöket var mkt givande måste jag säga, och Milo var en sådan snäll liten gullegris hela tiden!  :)
nu ikväll har vi myskväll med film & chips & godis! passar ju perfa att ha det i detta vädret!
imorrn äre diggiloo för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: daddy

Hur kan du som är en riktig urkultare ha missat det i alla år :) hare`kul i thailand.

2008-08-01 @ 23:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0