Superhjältarna-Reseleblixtarna 13-0 !

jihoo så vann vi ännu en match!  :)
barnen var helt superba! vilka kämpar alltså....  :)  Anton gjorde 2 mål denna gången, mycket snygga mål dessutom!
nu örjar det att dra ihop sig till cupen & finalerna, och jag hoppas att vi har en chans att fajtas om medalj....kanske kommer vi att möta Bolltrollarna måntro i finalen...  ??
idag har det inte vart så trevligt att jobba.... jag har mest bara känt mig hängig...och ont i halsen.. tog febern nyss och den pep " piiiiiiip " det betyder feber... men det var inte så högt, bara 38.2 så jag är nog inte döende....
men man blir trött iallfall....  idag har vi packat sopor,trasiga saker, & annat löst skräp .... en full släpkärra har vi nästan fått ihop! helt otroligt vad saker man samlar på sig...... men nu åker det iväg ganska mkt till sopstation imorrn!
imorrn ja, då är vi lediga båda två!  därför passar vi på att greja lite då!  får se i vilken takt man lär arbeta...
och nu är det bara 2 dagar tills Anton börjar i 1:an!  jag har bytt till att jobba kväll, bara för att vi skall kunna förlja med Anton till första skoldagen!  komer att li så kul!
nu ids jag ej skriva mera... see u imorrn!  kraaaaaama!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0