tjoho ö-vik!

nu sitter vi här & jäser på hotell scandic i ö-vik!  mycket mysigt har vi det här skall ni veta!
vi kom hit vid 15 tiden, då gick vi en sväng & kollade in staden & dess parker, väldigt fint här!
jag letade även fram min favvobutik-pagoni.... pärlornas paradis!  :) där shoppade jag loss för ett par hundra...så nu har jag fyllt upp min pysselväska med mera pärlor,hängen,tråd, mm.mm.... & vad jag skall trixa ihop många halsband,örhängen,armband sedan!  :)
så nu är iallfall jag nöjd med shopping!
sedan gick vi & käkade middag, lekte i lekparker,och nu sitter vi på rummet & kollar " råttatoille " på tv,n ! & har myspys.... det är väldans mysigt här... längtar tills frukostbuffen imorrnbitti....   :) det kommer att bli så att vi får väcka våra smågrisar redan kl 9:30 om vi skall hinna käka.... fast 9:30 är väl rätt sent va?  :) de borde ju kunna kliva upp då...hehe...
på schemat imorrn står lite slappa på hotellet, sedan star wars utställningen!  wihoo!  efter det kommer det att bli minigolf!  åsså lite mera affärer, skall på en leksaksaffär som finns här som säljer starwars gubbar billigt!  vi köpte två gubbar var till killarna idag för endast 100 riksdaler! det är småa gubbar, men killarna vart väldans förtjusta i dem!  så de får nog köpa var sitt paket till av de dära gubbarna!  :)
så see u imorrn!
Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0