WOW!

vilken show vi har vart på alltså!
helt kanon har vi haft det ikväll på diggiloo,vi har sett & hört : Måns Zelmerlöv,Nanne Grönvall,Linda Bengtzig,Molly sanden,Lotta Engberg,Thomas Pettersson, Magnus Johansson,Stefan & Kim mm.mm.........
och vilken otrolig show vi bjöds på..... väldigt pampig & proffsigt gjord, och hitsen dignade efter varann.... man nynnade med i varje låt!  :) på slutet stod vi upp & dansade oxå! :)
grabbarna var helt betagna i hela grejen- men leklandet de hade där gratis för alla barn, det slog nog högt!  :)
vi hade jättebra platser, alldeles längst fram vid scenen, däe ställde vi upp våra stolar & dukade upp picninckorgen!  :) undebart!
och inge regn heller på hela kvällen-otroligt!
efter showen var slut vid 23 snåret, så skulle kidsen ha autografer... så det var till att springa backstage med dom, anton i handen, & hampus på axlarna!  :) och grabbarna fick se sina idoler & fick sina autografer,åsså tog jag en massa foton ! mkt kul, och att alla artister var så trevliga, det var extra kul!  fast Linda B. & Lotta E, de kom aldrig ut & skrev autografer..... divor,,,,,,,  :(   men mina killar var lika glada för det ändå! :)
vi kom därifrån strax efter tolvslaget, då hade vi två slagna hjältar i bilen kan jag säga......  trötta , men glada! jag känner mig fortfarande fartfylld & glad efter den suveräna showen- jag kommer garanterat att fara dit igen nästa år om det kommer hit igen!  :)
nu ska jag läsa lite bok, sedan gonatt.... imorrn är det första fotbollsträningen för vårt lag, efter sommaruppehållet, hoppas att vi blir ett gäng! mina killar har då längtat efter att träningen skall börja!  :)
sov sött mina vänner!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

...bara en liten semesterhälsning från Malexander. Om vi inte äter ihjäl oss på glass, så är risken stor att vi kommer att få simhud mellan tårna! Vi kommer hem 9/8!

Ha det så bra så ses vi nåt sen!

2008-08-03 @ 14:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0