baddag!

idag har vi vart på badhuset med familjen Edman, i hela tre timmar plaskade vi runt!
vi hade det himla mysigt tillsammans där!  barnen var vänner hela tiden!  :)

efter detta var det middags tajm, så vi for hemöver för att fixa det, mitt i maten , så att säga, dök min faster & min kusin Natta upp, T hade visst glömt att säga att de skulle komma & gratta Hampus.....  hehe...  jaja, de fick titta på medans vi åt, sedan dukade jag fram lite fika!  & Hampus visade de fina saker han fått både i julklapp & presenter!efter en stunds surrande , så var det dax för dom att åka hem.
nu sitter vi & väntar på barnens farbror, som ska komma & gratta Hampus!

imorrn är det nyårsafton! tänka sig, att året gått så fort...
T & barnen skall upp på skedom & käka med min moder & fader, medans jag sliter på arbetet...hehe...
sedan när jag slutat vid 21 så ska vi hem & smälla lite smällare!  & smaska chips & gotta i stoooora lass!
det är ju bra att jag jobbar kvällen äben på nyårsdagen, bra att slippa kliva upp tidigt efter en nyårsafton.....  :)

nä nu ska jag plocka fram mera fika!
kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0