Dan före dan, före dan, före dopparedan!!

helloo!
snart är det julafton!  tjohooo!
idag efter jag kommit hem från jobbet, så gjorde vi ett smarrigt julabord, med marängsviss till efterrrättt!
gott gott!
vi dukade fint med vårt julporslin, julmust & hela kittet!  barnen tyckte väldigt mkt om det!
detta gjorde vi idag, eftersom T & jag jobbar om varandra hela tiden nu före & efter jul... så idag var liksom enda dagen vi kunde äta middag tillsammans, julafton kommer vi ju oxå att käka tillsammans, men då ska vi ju vara hos min mor &far!  så enda gången vi kunde äta middag hemma tillsammans, kan man säga!  :)
Anton har haft en kompis här oxå, så han fick hänga med & käka på ett hörn oxå...   :)
nu leks det hejvilt här hemma, innebandybollar flyger överrallt!  :)

igår kväll fick barnen hjälpa till att bära ner alla julklappar & lägga dem under granen...spännande...  !   :)
idag har jag även hunnit med att skotta hur mkt som helst!   nu är det mkt snö alltså!!

imorrn kommer min kära goda, gamla vän, Maria Kling hit till oss & hälsar på!   ska bli så himmelens kul alltså!   vi har inte setts på många år.... så det känns så kul!  ska slänga ihop nån paj , kanske blåbärspaj......
åsså kommer min moster hit så vi ska fika lite & byta lite klappar med varann!  det är så mysigt med julen .... mysigt & träffas med alla släktingar! eller hur?

nu ska jag plocka ihop littegranna!
många goa julekramar till alla som vill ha en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0