Ensam....

buhu!  nu sittter jag här hemkommen från jobbet, helt ensam.... grabbarna är på valla med Thomas & kollar in hans match, den skall strax vara slut så de borde snart vara hemma!
Vårt lilla innebandylag, skulle få spela en uppvisningsmatch i pausen , mot ett annat kvartersinnebandylag, Anton tyckte det skulle bli så himla kul att få spela på " den stoooora " planen!  :)
jag kom hem vid kvart över nio, så sedan dess har jag torkat lite golv & småplockat det jag inte hann med innan jag for & jobbade!  jag var duktig & for & julhandlade mat & annat skoj när jag hade lämnat barnen på skolan, hade fulla bilen nästan med saker...  :)
känns härligt när man öppnar kylen nu & den är proppad med god mat!

ikväll på jobbet har vi gjort jättefint... vi har julpyntat hela avdelningen, vart supermysigt!

imorrn jobbar jag till 16 sedan ska jag åka en sväng till madde, Elias har sitt 5-årskalas imorrn! grabbarna skulle dit, & jag vill ju oxå hinna dit en sväng & träffa alla!
hoppas att Elias kommer att gilla grabbarnas små presenter...  :)

idag har vi fått en massa roliga julkort i brevlådan oxå!
nu har vi ett gäng jättefina barn som sitter på kylen....
från : Angelica & family, kompis Ulrica i s-valls pojke Wille, barnens ena kusin Alex, min kusins barn Tuva Li, kompis Åsa i s-valls barn-Alice & Gustav. sedan har vi fått en hel hög med "vanliga" julkort, passar på att tacka: Carina,Solbritt, Lasse&ewa,Mary,Ankan,Farmor, svärmor .... det är dessa vi fått fina roliga kort från hittills!  hoppas vi får flera kort...jag älskar att få julkort!  :)

nääää vart har min familj tagit vägen?  nu får dom komma hem så jag hinner pussa på dom innan jag måste sussa!
Jusst det ja!
barnen har fått en till kusin!
den 17:e december föddes Tindra! 
Välkommen till världen. hoppas att allt gick bra!

nu sänder jag er många kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0