hej & hå !!!!!

i helegn har vi verkligen legat i kan jag säga!  :)
jag sitter här nu lugnt & stilla och känner mig något förvirrad i mitt lilla huvve....  :)  jag kan bli sådan när det har vart mkt omkring mig  :)
ja, sedan sist så har jag hunnit med att vara på dollars med madde & gustav, vi hade en mkt trevlig dag! tråk-gustav sov exakt hela vägen dit , medans vi var på dollars, åsså hela vägen hem.......  :)

i lördags jobbade jag hela dagen, sedan var det till att hämta barnen hos mor & far, sedan hem & packa väskan .....
..... för idag imorse klockan 8 åkte jag & anton, åsså hade vi med jonte & sebbe i bilen oxå, till ramvik för att deltaga i ramviks cupen i handboll!
det var en himla kul dag, grabbarna fick spela tre matcher under dagen, samt bada gratis på badet där, åsså sprang dom runt & lirade en hel massa handboll oxå!  :)
det blev en vinst & två förluster.... men vad gör väl det?  dom spelade helt suvve iallfall!  :)
Anton fick till och med göra 7 mål sammanlagt, varav de första 5 gjordes i den första matchen!

klockan 16 åkte vi de 7 milen från ramvik , hem till solle, för att klockan 18 hade vi innebandymatch oxå!  :)  pust!  :)
snacka om att handbollskillarna som hade innebandymatcher ikväll var möra.... men tror ni att de erkände att de var trötta då? Nääääää.....   :)
hur som haver så gick våran match jättebra!  vi vann med 7-4 mot prästbordlirarna!  jipiiiiii!
även på innebandyn nätade Anton 2 ggr !!

nu har jag hållt på att packa ur sakerna från helgens bravader, så nu måste jag sussa ...... känner mig halvseg nu...
T har vart i arvidsjaur hela helgen- för att träffa Kevin Borg som vann Idol !    NÄÄÄÄÄÄ  skoja bara!
han har vart där för att spela match... de förlorade dock båda matcherna de hade i helgen.... synd....

puss & gonatt imorrnkväll är det luciafest på skolan som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0