HippHipp Hurra hela dagen lång!

tjolahopp vilken dag Hampus har haft idag!  :)
firande från det att han klev upp tills nu!  idag har han vart på topp hela dagen!  :)
han har fått så mkt fina saker, han är sååå himla nöjd med sin dag!
idag har det vart 16 pers hit & fikat!  först ut var mormor & morfar med en snowboard!
den ville han såklart ut & testa på en gång, så det gjorde vi!  det gick himmelens bra för han att åka faktiskt!
vi gav honom paket på sängen, av oss fick han StarWars lego, nya tecknade starwarsfilmen, och ett stort paket med starwarsgubbar!  man kan säga att dagen andades starwars...   :)
av min bror & bettan & milo fick han oxå starwarsgubbar!  gissa om han var nöjd?  :)
sedan har han fått en hel hög med saker till ...   :)
imorrn kommer min faster m. familj hit & grattar han, samt att hans farfar & farbror Jörgen ska komma senare i veckan!  så det blir flera dagars firande!  :)  sikken tur  för han!!
jag har nyss röjt upp här i köket... det blev en del diskande.... men det var det värt för allt i världen!!  vi har alla haft en fantastisk dag!  synd att den har gått så himla fort!
nu ska jag se om de vill sussa nåt!  jag är iallfall trött & måste sova, dax att jobba tidigt imorrn!
kramar till alla, och ett stoooort tack till alla som grattat Hampus idag, både här & på telefonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0