Jul/Lucia fest!!

Ikväll har det vart myspys för hela slanten!
efter först lite stressande från jobbet, hem , laga middag, sedan till skolan för att ställa iordning inför luciafesten som skulle vara där , vi klassföräldrar fixade liksom detta då... allt flöt på som en rinnande kran..  :)
vi kom dit hela familjen vid 17 tiden, då var grabbarna överlyckliga att de fick en hel timmes lekande på fritids! medans vi vuxna ställde iordning kalaset!
det  vart verkligen en superlyckade kväll!  mycke gott fika, superfina & duktiga barn, klass F- 3 :an sjöng så himla fint!
jag tror att alla inblandade var mkt nöjda, både barn, föräldrar & lärarna!
barnen fick ge gulliga fröken Suzanne en liten julpåse med smått & gott i, och ett fint julkort med alla barnens namn på! hon blev väldigt glad!
nu sussar grabbarna gott i sina sängar....  :)
jag har en himmelens hemsk huvudvärk som suttit i hela dagen, så jag tänker faktiskt göra en tidig kväll, även fast det känns som om jag har massor att göra..... men jag orkar inte nu..... får ta det imorrn istället..  :)
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0