..och vinnaren är.....

.....MARKUS FAGERVALL!!!!!!
wohoooooo!  våran favvo-skridskoåkare vann till slut Stjärnor på Is !  :D
ett mkt spännande program var det ikväll, de var så himla duktiga både Jesper Blomkvist & Markus.....
men bäste man vann !!
Hampus & jag satt & hejade vilt här hemma!  :)
Anton ringde direkt programmet var slut från sin mormor & morfar och var sååå glad att hans favorit vunnit!  :)
han hade t.o.m röstat ett par ggr, det gjorde vi oxå....  :)

annars idag har vi vart ute väldigt mkt, dragit Milo lite i pulkan, gjort lite julgodis ( egna recept..  )  hos min mor & far, åsså har Hampus " arbetat" med att bygga enorma snögrottor med grannpojken.... hehe....
dom fick oxå åka skoter med Helena-grannmamman, det var väldigt populärt kan jag säga!
jag har slagit in en hel mängd med julklappar oxå...men det är fortfarande mååånga kvar att packetera!!

nu ska jag städa ihop lite innan jag slocknar......
goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0