S-vall!

tjosan på er!
har nyss hemkommit från den sedvanliga jul shopping turen till s-vall!
.....så nu är vi fattiga som kyrkråttor!
nejdå.... inte riktigt!
vi hittade det vi skulle ha och lite till... men allra skojigast var att få träffa mina gamla kompisar från mitt liv i s-vall!  vi lunchade tillsammans & surrade på som om det inte alls var 10 år sedan vi sågs!  :)
himla skoj!
vi var även en kort sväng förbi hos T mamma som flyttat dit.

fick veta så mkt roligt skvaller oxå från mina kompisar där i s-vall...hehe....  alltid skoj med nyheter!
nä nu måste jag faktiskt ta & plocka ihop alla saker ifrån bilen.....
pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Men nu tycker jag att du börjat slöa till! 3 dagar utan ett endaste inlägg! :)

2008-12-06 @ 09:58:40
URL: http://www.jimmysbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0