snoooooorigt värre!

huvvaligen!  Anton & jag har en begynnande snorattack på gång tror jag.... inte bra..   men det känns inte så mkt, bara det där irriterande pirrandet i näsan, samt lite täppa.... men det är pissigt iallfall!  tur är att vi ( verkar) ha sluppit kräksjuka, som så många verkar bekymras av.... ush!
idag har jag jobbat annars... T jobbade kväll, så barnen skulle vara fyra timmar på fritids idag, döm om deras förvåning när de såg att de var endast 4 !  barn på hela rödsta förskola!! T sa att det var mer personal än barn där... hehe... det är ju bra på ett vis, då kan personalen ägna sig totalt åt dessa barn!  :)
mina grabbar tyckte iallfall att det hade vart kanon där!  de hade fått fika go-fika, gått på roliga prommisar med fröken, spelat spel, sett på DVD !  så lite förmånligt hade dom det där, såhär i mellandagarna!  :)
men så är ju våra barn bara annars i vanliga fall, bara på dagis/fritids ett par dagar i veckan, så det är nog därför som killarna tyckte att det var så kul där idag!
de skulle ha vart där på fredag oxå, men då är min pappa ledig, så barnen skulle få sova där, på torsdagen, sedan leka med moffa hela fredagen när vi jobba!  :)  de fick välja, fritids eller mommo & moffa...tufft val..  :) för hur mkt de än gillar fritids-så smäller det MKT högre med  att få vara med mormor & morfar!
imorrn ska vi på badhuset är det tänkt!  så hila längesedan som vi var där !  jag & killarna ska åka dit på en gång när dom öppnar kl 13, & bada, bada,bada!!!!!
men först innan ska vi på en trevlig åktur upp på sopstationen & kasta en hel massa skräp..... blev ju en hel del papper & kartonger här i jul & igår...   :) så då passar vi på att hiva iväg allt imorrn!
på kvällen tror jag att Jörgen-barnens farbror ska komma på fika!  det är så kul att han har börjat att komma hit ofta!  barnen är så himla glada!  men mest impad är dom nog av att han är så bra på att åka skriller....  :)
han skulla ha med sig present till Hampus oxå!  spännande.....  :)
nu måste jag sussa -  innan snoret tar över min kropp........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0