GRATTIS ANTON PÅ 7 ÅRSDAGEN!

idag fyller lilla gubben 7 år..... ojojvad tiden har sprungit iväg....
imorse sjöng vi för honom och så fick han sina paket av oss! han var super duper jätteglad!!
nu håller jag på att fixa frukost till grabbarna,som anton såklart har fått valt.... för ni  ser, att vi är lediga idag HELA familjen.... och det hör ju inte till vanligheterna idetta hem....
 
igår så var vi på jangullik och denna blogg sidan funkade inte igårkväll,så jag kunde inte skriva eller lägga in några bilder!  typiskt!  men jag har lagt in ett par av dom idag!

idag kommer det att vara fullt hus härhemma med en hel massa människor som skall gratta stor-grabben!
så det blir nog till att sätta lite fart med att fixa fram allt fika som vi skall bjuppa på! anton har fått vart med och valt allt som jag har bakat,och även tårtorna har grabben fått välja!
av oss så fick han imorse bl.a exoforce lego gubbe, en skjorta, pennor,magnetspel,yu-gi-oh kort, hockeykort, så han var väldigt nöjd & glad!
nu skall jag gå och umgås med födelsedagsbarnet himself!

Kommentarer
Postat av: Jonathan o Sebastian

stort grattis till storkillen Anton på 7-års-dagen!!
från Jonathan och Sebastian

2008-02-20 @ 13:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0