jobb,jobb,jobb.....

finally! nu har jag gjort min första helg,one to go......
helgen har vart lugn och fridfull!
barnen hade väl haft kul hos sin farmor tror jag,dom var väldigt trötta när dom kom hem.....
dom kom förbi mig en sväng på jobbet nu i eftermiddag,eftersom jag praktiskt taget tvingade T att komma förbi med dom så jag fick pussa & krama lite på dom,jag har ju inte sett dom på 1 1/2  dygn !  det blir så när man jobbar dessa tok-passen på helgerna.....
jag var & tränade lite på min rast,det var jobbigt värre..... men det känns ju bra efteråt!  :)
jag börjar ju känna att byxorna börjar att bli lite stora nu..... så jag måste ju ha tappat litegranna i vikt !  jag tänker inte väga mig varje vecka denna gången,utan lita mera till hur kläderna sitter på mig ! 
nu skall jag ta en titt på min nya favvo-sida här på nätet: Nasa ´s hemsida!  min bror visade mig den igår och den är mkt intressant för en rymd-diggare som mig själv ! jag ville ju faktiskt bli Astronaut när jag var en liten rackarunge! men min kassa syn hindrade mig direkt!  annars så har jag säkert vandrat på månen vid detta laget!
good night my little sweethearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0