ledig dag!

japp idag har man vart ledig! härligt! 
imorse efter att jag lämnat T & lilleman hemma,skjutsade jag Anton på skolan,sedan så for jag en sväng upp till lilla pappsen och hälsade på,i väntan på att Ica skulle öppna kl 9....
sedan var det storhandling som gällde! fast det vart ganska lite denna gången...endast 5 kassar....
sen for jag ner på bokrean, fast lite besviken vart jag nog...trodde att det inte skulle vara så urplockat så fort!
men jag fick ju tag i 4 böcker åt mig, och 2 till grabbarna,bl.a köpte jag " mitt liv som Bert"  hehe... kan ju vara skoj att läsa om Bert Karlsson!
men det var 2 böcker som jag supergärna skulle vilja haft.... men dom skall jag beställa på nätet sedan, när jag läst ut dessa jag har hemma nu!
vi har även vart ute och skottat som bara den idag! herregud vad det har snöat hela dagen...och det har inte slutat ännu,så det blir nog till att skotta mera skulle jag tro.....
imorrn verkar det som om vi skall få besök utav Brodern & familia,vi längtar redan!  det var ju längesedan dom var här och hälsade på , om man bortser från A födelsedag,men då var det ju sån kaos här så man hann ju inte med att gosigosa nåt med lillen! ( Milo alltså..) inte brorsan.....
nu står Anton här vid min sida,och kikar ...... han tycker att det är väldigt kul att skriva på datorn,så han skall väl få göra det nu då!
ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0