Melodifestival!

nu sitter jag och har just sett alla bidragen i delfinalen från västerås! och gud va många bra låtar det var med idag!  shit alltså!  nu väntar jag med spänning att se vilka 5 bidrag som gått vidare till andra delen.....mina favvisar idag var: Ola,Rongedahl & Carola & Andreas!  dom var hur suvve som helst alla dom !
igår kunde jag inte blogga nåt för min dator bara krånglade..... men nu så har jag fått full koll på den igen!
idag har jag jobbat,sedan hämtade jag barnen hos svärmor,åsså for vi upp på middagsbjudning hos mor & far!  smaskens var det !
däruppe var oxå brodern & bettan & gullegubben!  och vi fick vara med om ett historiskt ögonblick!
brodern klippte sig !  tjohooo!  eller ja, bettan klippte honom....och han vart så snygg!  en helt ny person !  hampus kände knappt igen honom!
nu ser min bror riktigt respektabel ut!
nä nu måste jag kolla igen på melodifestivalen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0