oh my god!

det var längesedan jag skrattade så mycket som jag har gjort ikväll,under Christer Sjögrens framträdande!!
karln är ju rolig..... men sjunga det är han inte bra på!! men jag måste medge att låten var väldigt "svängig"....
den satt sig som ett smäck på hjärnan.....
lill-puppan Amy var mkt bra !  vikken röst !
men tyvärr gick inte en av mina favvisar vidare,michailoff.... synd på en sån liten sockertopp.....hehe
det var himla trevligt uppe hos brodern & Bettan , mkt kex, ost & gotta blevv det !
milo  var söt som vanligt, men han var lite förbannad där ett tag.....men det gick över så fort han sattes i babysittern & fick kika lite på christer sjögren.......hehe..
nu skall jag "hit the sack" som vi säger i staterna.... good night america,where ever you are.......

Kommentarer
Postat av: Fadern

Skrattade!!!!! jag grät när jag såg att den gick til final,jag hoppas att dom inte visar detta spektakel för övriga Europa....skämt åsido dom bästa artisterna/låtarna var M.M. och A.D. Brandor?
från Färöarna hade också en mkt. bra röst men en dålig låt.

2008-02-10 @ 00:47:29
Postat av: Angelica

HAHAHA, Crister Sjögren var verkligen töntig, denna låt passade in på nån sälskapsresa med Lasse Åberg! Det där tjejgänget som såg så tuffa ut satt jag och väntade på för jag trodde de skulle ha en dragig låt...och så var även den lite halv töntig!!! Micke var bäst i går :o) Ha det bra!

2008-02-10 @ 09:15:25
Postat av: vickan

Pappa: ja,vi skrattade tills vi grät! hehe.. men milo gillade han...han shakade med i låten!

Angel: vi tyckte att låten var en låt som skulle ha passat i det där tv-programmet som gick på 80-talet," tuuti-frutti" ! fasst du är väl för liten för att minnas det....hehe.. kram på dig !

2008-02-10 @ 09:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0