tjopp!

idag har man arbetat...det är konstigt det där, att när jag haft en ledig helg,som nu,känner jag mig mycket tröttare,än när jag har jobbat en hel helg och skall till att jobba måndag oxå.....jag är alltid trött måndagar efter ledig helg. vet ej varför....förmodligen för att man hinner slappna av på ett annat vis, än när man jobbat hela helgen och liksom " är igång " redan...eller?
Idag fick vi ett extra barn på köpet vid skolhämtning,Albin hängde med oss hem oxå! så kidsen har härjat järnet nu i kväll! men kul hade dom iallafall!  jag gick mest och plockade upp grejor som av någon anledning mest bara låg omkring och skräpade....hehe...
MEN jag hann faktiskt med att bygga ihop ännu en invecklad lego-figur!

och jag har lyckats med en skräll ikväll! jag har pratat i telefonen i 52 min 45 sekunder! eftersom jag inte är sådär jätteförtjust i att surra i telefonen,utan gillar mest att prata med personen " face to face" så att säga, så vart jag förvånad över mig själv, att det kunde vara så himla kul att prata i telefonen! det var Bettans syrra som kan ta åt sig äran över att ha fått mig att inse att det nog är rätt kul att surra i telefon ändå...hehe... men så är ju hon en sån där människa som det känns som om man har känt henne i år och dar, när vi i själva verket inte har känt varann i ett halvår ens.....hehe.. vi bestämde iallafall att jag & grabbarna skall åka till rossön fredagen på sportlovet! jippie skall bli skoj med en liten utflykt! jag vågar inte berätta det för ungarna ännu,för då kommer dom tjata sönder mina öron ända tills det är dags att fara.... gissa om dom kommer att gilla att åka dit till rossön? JAJAMENSAN! :D
får väl se om Bettis & Milobubben hänger på oxå... det finns ju plats i bilen...

och inatt börjar bokrean..... jag brukar alltid åka dit på natten när den startar,det är så mysigt tycker jag, men detta året får jag hålla mig tills löning på onsdag...buhuhu ...... * gråter floder..*
jaja, några böcker jag vill ha kommer säkerligen att finnas kvar!
så, nu har jag skrivit mitt för idag!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Jamen det var ju en bra ide!
Ta med dem också!

2008-02-26 @ 13:03:58
Postat av: veronica

nej då! de som klagar vet om det =) och det har ju inte du gjort. Vi ses framöver, nu har jag ons tors natt denna vecka sedan mån tis o hela helgen natt till veckan...+ skolan på det *puh* att man orkar... men fin lön fick jag =) får trösta sig med det. kram

2008-02-26 @ 20:21:56
Postat av: vickan

veronica: vad är det för skola du går?
men tänk på att inte bränna ut dig totalt!
:)

2008-02-27 @ 07:23:41
Postat av: Bettan

Om vi åker tar vi egen bil, tror Jimmy är ledig den fredagen också...

2008-02-27 @ 14:02:02
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0