välkommen nr:5 !

igårkväll vid 22 snåret så fick Bettans syrra Ankan sitt 5:e barn ! stort grattis till henne!
det blev en liten kille på 2800g en pyttis.....så nu har Milo fått ännu en kusin( börjar bli många nu..) hehe....
Jimmy & Bettan hade vart förbi på sjukhuset och fått sett den lille, vi var upp en sväng oxå, och träffade på dom i kafeterian! men bebben låg kvar uppe på bb...synd!
Ankan såg ju så där oförskämt piggelin ut så det var inte klokt!!  :) hon är nog en av de få som verkligen är gjord för att föda en massa barn!

idag har jag ju oxå gjort ett klipp!  hahahaha!!!!!  jag klippte mig ju.....
jag vart hur nöjd som helst alltså! hon var mkt duktig,jag var riktigt modig oxå, klippte mig hyffsat mycket på längden...åsså klippte jag upp resten av håret i olika etapper,skitsnyggt !

på eftermiddagen kom Brodern & familjen hit på lite kaffe & chokladbollar som jag & Hampus gjorde i morse!
Milo behagade inte vara vaken nåt alls vid besöket...... hoppas han är vaken mycket istället då på söndag, när vi skall fira pappsen! jag bara MÅSTE ju få snusa lite på min älsklingsgosepoppis!!!!

ikväll har vi ju haft våran sedvanliga godis & chips kväll med tv-tittande! men nu så sover våra älsklingar sött i sina sängar.....och jag skall gå och titta på resultatet av " Lets dance" spännande.......

imorrn blir det nog badhuset med ungarna! sedan sakll grannarna komma på middag imorrn kväll!  det skall bli jättekul! nipp nu måste jag gå!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Tack tack!
Ja, jag har nog en himla tur med detta. Fem gånger och inte en skråma. Efter ett par timmar är allt som vanligt igen :) Man har ju hört och sett de som har haft det tuffare s.a.s.

2008-02-03 @ 20:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0