14 timmars arbetsdagen är slut....

....nu är jag trött! det tar på krafterna dessa turer tycker jag....man skall väl inte klaga egentligen,utan vara glad att man har ett arbete att gå till varje dag,men liiite måste jag ändå få "klaga" att jag blir trött som tusan efter dom hära dagarna...hehe.
det är arbetskamraterna som gör dagarna lätta & roliga,som nu i helgen,det har flytit på så himla bra alltså! och sånt är kul!
idag på rasten så tog jag mig i kragen och gick till träningshallen och satte mig på cykeln och trampade som en besatt ett bra tag!! så vart jag död i benen oxå....
sedan så satte jag mig i roddmaskinen och rodde som en besatt i 2km! jag var inte så länge där i lokalen,dryga timmen,men jag tycker själv att jag var väldigt duktig! jag måste ju ha fått lite motion iallafaall!
att jag sedan gick upp på jobbet och åt en tårtbit,gör väl ingenting va?  :D
grabbarna hade iallafall haft en härligt bra dag med mina föräldrar,som vanligt,dom älskar att vara där!
hampus berättade att milo m. föräldrar hade kommit dit oxå , och att milo hade vuxit , som hampus sa," ända hit på mig! " åsså pekade han i ungefärlig höjd på sin navel....hmm.. jag tycker att det lät mycket..men det kan nog hända att han vuxit ett par decimeter sedan jag såg honom i fredags...hehe!

förresten,jag hoppas inta att mina nya "nätkompisar" Ankan & Cammie tagit illa upp eller nåt över att jag lagt in dom som länkar från min sida...är det okej med er tjejer?  :D

imorrn är det slut på jullovet för grabbarna....men anton deppar inte över det,han gillar skolan skarpt! hampus är inte lika förtjust i dagis.....
innebandyn börjar imorrn igen oxå,efter jul-uppehållet,så imorrn 17:30 så gäller det för mina grabbar i "superhjältarna! att visa att dom har tränat hemma över jul...hehe,skoja bara!
dom möter dom "farliga" stor-killarna imorrn,så det blir en tuff match! men som alltid, så kommer mina grabbar& tjejer att kämpa lika bra som dom alltid gör! heja på!
nix pix! detta går inte...jag måste få min välbehövda skönhetssömn...MUHAHAHAHA!!

Kommentarer
Postat av: cammie

Hon är inte dum Bettan =) Det här funkar ju! jag har ju också alltid tagit genväg genom hennes sida =)

2008-01-07 @ 21:39:02
URL: http://www.frustolt.blogg.se
Postat av: vickan

ser du! va bra! hoppas jobbarkvällen gått bra!själv har jag skrikit mig hes på innebandy-match...hehe

2008-01-07 @ 22:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0