barnvaktsdagen!

imorse efter lämning av anton på skolan,bar det iväg upp på skedom för barnpassning!
hampus var väldigt  glad över att vi skulle få passa lillen helt själva! efter att bettan åkte iväg , så tog vi på oss kläder och stuvade ner milo i vagnen och gick iväg på en promenad! hampus var glad och nöjd över att få åka bob,och att dra vagnen emellanåt... vi gick och tog med min mor & far ut på promenad oxå! milo var som en liten ängel HELA  tiden under de dryga 4 timmar som vi fick låna honom! helt otroligt.... och jag fick göra hela kittet, byta blöja,mata med flaska,gosi-gosa.... det var så mysigt! och hampus tyckte oxå det,han vill att vi ska passa honom mycket mera! det tycker jag oxå.....hehe....

när vi hämtat anton+ en kompis på skolan for vi hemöver...väl hemma byggde jag en JÅTTESTOR snöborg! guud va snygg den blev... så imorrn skall vi leka i  den! pappa,den är MKT större än eran....hehe...
sedan var jag duktig och for iväg och tränade en sväng,ush så svettig jag blev! men härligt var det iallafall!!

sedan kom madde+ barn förbi på kvällssidan,grabbarna lekte ,och vi surrade! inget fika gjorde jag,eftersom både jag & madde har lagt av med sånt! men grabbarna fick iallafall varsin glass! som vi trånande tittade på....hehe..

nu sitter jag och kollar på carolina gynnings nya tv-program! hon är så himla rolig alltså! helt totalt galen.....men jag gillar ju sånt...galenhet alltså! hehe...
nu är det gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0