dags att sova,snart....

nu ligger nog mina grabbar och sussar sött hos mor & far.... och snart gör jag det oxå!
ikväll va vi hos min lilla kusse och blev bjuppade på gott fika,fast jag var duktig och åt bara en liiiten tårtbit!
fick även hålla lille gull- milo,som oxå va där! :D han var glad ett tag iallafall.....hehe..
sedan for vi och tittade på innebandy,sollefteå förlorade-....med 10-7 , som jag trodde. men dom kämpade på bra!
jag måste säga till min nät-kompis-Ankan, att jag är så himla imponerad av henne och hennes liv! fatta att människan skall föda sitt 5:e barn snart! otroligt...och hon verkar så himla lugn och go ! hon verkar vara en sådan person som är gjord till att ha många barn,och dom barnen skall vara glada över att ha henne som sin mor! du är lite av min nya idol...att du klarar av barn,hus,jobb och allt! som sagt,helt amazing!  sug åt dig av kommentarerna! det verkar du vara värd!
näää nu skall jag ta och sova....nya friska tag på jobbet imorrn! kramen till er!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Ojsan!
Bäst du skryter upp mig lagom så jag inte värsta dryga mallgrodan snart!! Jag kan tala om att om att jag inte haft det himla lättsamt i mina dagar så har jag nog inte haft fem barn... Jag tycker inte om att vara vaken på nätter och inte heller att torka kräk! Det enda bök som egentligen varit är väl avpoletteringen av
mitt x. "Pappa" till
au1 och 2. Men det var istället mycket bökigt... Men man lärde sig ju ett och annat också. T.ex. att uppskatta det man har och hur man har det :)
!

2008-01-12 @ 13:11:35
Postat av: vickan

hehe...jag tycker att du skall suga åt dig ordentligt av komplimangerna! jag tror inte du är typen som blir mallgroda....hehe!

2008-01-12 @ 21:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0