en otrevlig syn...

ush, nu har hemskheterna kommit till lilla sollefteå oxå.....
imorse när jag & hampus skjutsade Anton till skolan vid 8 snåret, möttes vi av en inte så trevlig syn... massa polisbilar,& ambulanser, i området nedanför skolan. det visade sig senare , när man hörde på nyheterna att det varit skottlossning i en villa där! mycket otrevligt.... jag sänder en tanke till alla stackare som bor där omkring, det kan inte vara kul nu.
det verkar som om gärningsmannen fortfarande är på fri fot,och det är inte kul,att ha barnen på skolan där,eftersom det är så nära.... men granntjejen hade ringt dagis&fritids,och dom skulle visst hålla barnen inne idag,eller nåt, rektorn hade visst nåt möte med lärarna om det. många av skolans lärare och barn bor ju där i det drabbade området oxå!
klockan 12 skall jag fara och lämna Hampus på dagis,får väl höra med dom då, om det hänt nåt nytt.
jag tycker att hela grejen är väldigt otrevlig iallafall! hoppas att poliserna får fast den som är skyldig,illa kvickt!
nu skall jag gå och leka med lillen en stund.
höres sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0