hemmadag...

ikväll har vi haft besök av min kära mor & far, dom hade med sig tre par skor till killarna som dom hade fyndat på sko-rean på wedins! mkt tjusiga jogging skor som killarna kommer att kunna ha till våren / sommarn!
anton & hampus tyckte att skorna var så fina att dom promt skulle ha på sig dom resten av kvällen....

idag har jag mest gjort ingenting,småplockat lite här hemma och så.... det är ganska långtråkigt att vara sjuk tycker jag.... och inget orkar  man heller... hehe....
jag tycks mig faktiskt känna mig bättre & bättre, imorrn skall jag nog försöka mig på att gå ut & gå lite t.o.m !
det är ju lönings-dag imorrn oxå...så man måste ju på affärn och fylla på proviant-förrådet litegranna...det börjar att se tomt ut i våran kyl & frys för tillfället!

till Kattispattis: kråkan har vart rätt svår att lirka ut ur halsen,men nu tror jag att den är på gång faktiskt!
så länge jag inte pratar på ett tag, så låter jag rätt så normal,men så fort jag börjar att prata på som vanligt, då fegar rösten ur igen....det låter faktiskt rätt häftigt med denna whiskeyrösten tycker jag!

på lördag tänker jag iallfall vara helt återhämtad,för då skall vi ju, är det tänkt,på dollarstore och shoppa ! man hittar alltid roliga små-prylar där ! åsså skall T ha sin karta med enrgidryck som han alltid beställer !

nu skall jag titta på " Shrek 3 " med killarna!
ha en bra kväll allesammans,och tack Anna L för den mysiga länken du skickade till mig!  :D den behövdes verkligen....
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Det lät inget vidare att vara sådär dålig! Hoppas det är över nu då.
Bussiga jag påminde lillasyster om att hon också kommer att fylla 30 en dag! undrar om hon blev glad...
:p

2008-01-24 @ 21:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0