hostan härjar här hemma...

så sitter jag här då.... det blev inget jobba av för min del idag.
jag har hostat praktiskt taget hela natten, sedan har jag en grym huvudvärk... så jag tyckte inte att det var läge att fara och jobba imorse. jag låg i sängen tills kl var halv elva.... och jag känner mig fortfarande kass i både hals och huvet..
medicinen grabbarna fick igårkväll verkar att vara superduper iallafall! dom har inte hostat en endaste gång i natt! vad skönt för mina älsklingar att äntligen få sova en hel natt utan hostande!
nästan så att jag funderar på att ta lita av deras medicin själv.....hehe
jag får väl se hur länge den här skit-hostan och huvudvärken håller i sig, jag är ledig imorrn , sedan jobbar jag dag på torsdag...om jag är pigg vill säga!
imorrn är det dags för hampus 4-års koll oxå! den kommer nog att gå hur bra som helst!
nä nu skall jag gå och inta horisontal läge i soffan igen....
kramen på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0