jag har en kråka i halsen...

ja,ungefär så låter jag nu! T är övertygad om över att jag har en inflammation på stämbanden...det tror inte jag,
såhär låter jag nog enbart för att jag antagligen hostat och kraxat som en tok! får väl se om det försvinner...
det finns iallafall hopp om att jag håller på att tillfriskna! men jag blir hemma tors+fre. iallafall,för att vara säker på att jag är helt frisk veckan som kommer,sedan går det magsjuka på jobbet nu oxå,och eftersom jag förmodligen inte har så himla bra motståndskraft för diverse sjukdomar just nu,så gör jag nog bäst i att hålla mig hemmavid....så överlåter jag magsjukan till mina kära arbetskamrater  ;)
nu håller vi på att få fint härhemma! nya tv-möbeln är på plats,samt att T har möblerat om uppe, så att det ser så fint ut så!
nu skall alla småprylar få sin plats bara,och sånt kan man ju plocka ordning på eftersom.
läste att Madde halvt som halvt har hållt på att krossa sin stortå....stackars hon! krya på dig lill-snuppan!
det var 4-årskollen på Hampus idag oxå....allt gick jättebra! han gjorde lite överkurs oxå och skrev sitt namn...måste ju impa på tant- birgit! alltså,sköterskan.
han tyckte att allt var roligt,och fick inte ett endaste litet utbrott!  jihooo.... han ville knappt gå därifrån,så kul hade han där!
jag har ju vart lite rädd,både innan Antons 4-årskoll,åsså nu Hampus,eftersom det var på 4-årskollen som dom upptäckte mitt jätte-synfel på mitt vä.öga... och sånt kan ju vara ärvtligt. men mina go-killar verkar ha klarat sig från diverse syn-fel!  vilken tur.....
nu skall jag se om jag orkar spika upp lite tavlor innan jag lägger mig!
eller,jag struntar nog i det & lägger mig på en gång.........kraaam!

Kommentarer
Postat av: Anna L.

http://www.redaktionen.se/lyssna.php?titel=avslappning
det här kan du behöva ibland tror jag!!

anna L.

2008-01-24 @ 10:32:26
Postat av: Madde

hoppas att du ktyar på dig. Alfred har oxå varit hemma hela veckan, han är feberfri på dagarna och så för han feber på kvällarna. Ha det :)

2008-01-24 @ 12:15:13
URL: http://maddiz81.blogg.se
Postat av: k-p

öppna munnen och släpp ut den stackars kråkan vetja :)

2008-01-24 @ 12:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0