jordnöten...

till min bror!
enligt Wikipedia: " jornöten är en ärtväxt som växer under jord,därav namnet. ärtväxten böjer sig ned mot marken , så att frukten växer sig ned under jorden." japp! så nu vet du det broder,nu slipper du kolla upp det själv  :D hehe....
Japp!
idag har vi ju vart på nipvallen och åkt skridskor...elller åkt & åkt...jag stod på dom iallafall! grabbarna var jätteduktiga och kämpade på ordentligt! men både jag & thomas kände av att vi inte stått på ett par skrillor på väääldigt länge,det kändes ordentligt i fossingarna kan jag säga!  :D men vi hade en himla kul stund där !
nu har jag lovat killarna att vi skall dit fler gånger i veckan....kanske har jag loat för mkt nu...får väl se hur fötterna mår imorrn först...hehe..
sedan for vi upp  till min mor& far och hälsade på dom! vi tog även med oss fika och bjöd dom på! där vart vi kvar ända tills middagstid,eftersom lille sötingen , milo kom ju dit! och då ville ju killarna absolut inte fara hemöver inte! så vi fick gosigosa med honom idag oxå,vilken lyx! fick några riktigt fina bilder på honom oxå...
väl hemma i hjälta så vart det middag och ett par omgångar Buzz med killarna! sedan trängdes jag och anton & hampus i dushen eftersom dom promt skulle duscha med mig båda två! och nu sussar grabbarna gott efter en fullspäckad dag!
imorrn skall dom få gå på skolan & dagis,men jag måste ringa vårdcentralen om denna hemska hosta som inte vill ge med sig! kanske kan man få nån superduper hostmedicin till grabbarna...det tar ju ganska ordentligt på krafterna deras att hosta sig igenom nätterna..inte trevligt alls! men vi får väl se om det bättrar sig framöver...
nu skall jag beställa lite foton på nätet! kramen på er alla som vill ha en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0