kalas & presentletande...

halloo! läste jusst på broderns blogg, och jag blir liiiite bekymrad när man läste om den där asteroiden som kommer att swisha förbi 2036....vill gärna inte tänka på vad som kan hända då....nog om det!
ikväll har vi vart hos grannarna på 10-årsdags firande! ( vill inte skriva "kalas" , han tycker nog att han är för stor för att ha "kalas"...hehe..)
vi gav honom kosing, det var det han ville ha. men eftersom mina grabbar är noga med att ge  lika mycket båda två, så dög det ju inte med ett kuvert med kosingen i, så jag gjorde två små paket,exakt lika stora,så att A & H fick ge honom var sitt paket! han blev mycket nöjd!
vi blev bjudna på maräng-daim-tårta,så den kunde jag helt enkelt inte avstå ifrån....goooood var den !
vi blev kvar där ett bra tag, så när vi väl behagade oss att vandra hemöver,så var det läggdags på en gång för killarna!
nu har jag nyss sett mitt favvoprogram," i huvudet på carolina gynning" !  as-bra program!
åsså har jag letat presenter på nätet till  min svägerska som fyller år om några veckor, och jag har hittat de perfektapresenterna till henne! skönt att ha det avklarat!  åsså hittade jag en present till min älskade lille bror oxå.... har beställt den åt honom, det får väl bli nån sorts 4-månader-i-förväg-födelsedagspresent....eller nåt..hehe!  nu kommer han att bli sååååå nyfiken!  men du får allt vänta tills Bettan fyller år innan du får veta vad det är !
imorrn innan jobbet skall jag svänga förbi bettan & lämpa av semlebullarna, hoppas, hoppas att gullungen är vaken !  jag kommer bara en snabb sväng, Bettan.typ vid 12,börjar jobba 13....
nu måste jag gå & läsa ut kanon boken jag lånat av brorsan..." två nötcreme & en moviebox"  av dom tok-roliga killarna, filip hammar & fredrik vikingson,den är såååå himla bra,handlar om hur det var att växa upp i sverige på 80-90 talet......hehe...
ha en bra morgondag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0