måndag!

japp, så har man averkat sin ena jobbarhelg...one to go....
just nu skall ni veta att jag sitter i ett jättekaos!!
vart inspirerad av Ankans blogg igår,om att städa bort julen....så jag satt liksom igång med detta idag..inte bra..
jag har ju så himla mkt julsaker,så jag visste inte riktigt vart jag skulle börja,så det har slutat med att nu sitter jag här med gardiner,tomtar,dukar,mm.mm huller om buller överrallt i huset,fast några har jag faktiskt packat ner....nu måste jag putsa fönstren innan jag går och lägger mig,och fixa gardiner,resten tar jag & hampus hand om imorrn när anton är skjutsad på skolan!
Anton har tappat en till tand i kväll!  :D nu ser han ännu sötare ut , nu när han har en glugg i nederkäken oxå!
matchen idag , förlorade dom tyvärr,men med bara hälften av mål än förra gången vi mötte dessa stor-grabbar! mina superhjältar spelade otroligt bra! och anton fick göra vårt enda mål! han är duktig min kille!
nääää om man skall ta tag i röran jag har åstakommit härhemma....... :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du hade för mycket grejjer, jobbigt att städa bort sedan. Vi städade bort våran gran innan nyår och julgardinerna får hänga kvar för de är så fina. Har idag slängt Alfonspeppisen...kändes inte kul!!men den var ivägen hela tiden.
Pratat med er Chef idag och Aino...dom hör av sig innan mars så jag vet vart jag ska vara. Men det ser ut som nått två veckors springvick.ha det bra...nu ska vi sova.kram!

2008-01-07 @ 22:45:15
URL: http://www.mammaangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0