min son-konstnären!

måste bara få berätta, när jag kom hem igår från jobbet i gårkväll,fick jag se två hop-rullade stora pappersark på bänken,jag öppnade upp den ena,och det var världens finaste målning!
anton hade målat den själv på skolan,och den föreställde en blå fin himmel,sol,en tjej med långt hår,en vajande palm,blått hav  och  sedan en grön fin gräsmatta.....det låter säkert väldigt enkelt,men den var helt otroligt fin!
jag vet ju att anton gillar att måla med akvarelller,och oljekritor,men detta var den absolut finaste han har gjort!
jag sa till t. att vi måste köpa en ram och sätta upp den på väggen!
den var inte liten direkt heller.....cirka 50 gånger 70 cm.....
han kan , vår duktiga anton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0