mys-lördag!

nu har grabbarna till slut somnat för natten! men så kul dom har haft ikväll,och jag oxå för den delen !  :D
milo med tillhörande föräldrar har vart här ikväll,och det är ju alltid väldigt poppis hos mina grabbar( & mig! )
när dom kom hit vid sex tiden var milo inte på sitt allra bästa humör...han hade inte sovit nåt alls idag nästan...
efter diverse matningar & bärningar runt om i huset så somnade han till slut i sin bilstol,vaggad av mig! jihooo...! hehe..
han somnade sååå gott , att han sov iallafall 1 1/2 timma! så vi hann med några Buzz-rundor, samt uppätning av kladdkakan! jag måste säga att det var en utomordentligt urtrevlig kväll!
vi saknar redan milo...så nu måste vi få passa honom mera snart,anton vill ju oxå få vara med och passa honom...! hehe.... bettan & jimmy,ni vill väl säkert gå på bio eller nåt va? då måste ni ju ha barnvakt.....vi paxar först!
har lagt in lte fina bilder oxå!
nu skall jag kolla lite tv för en gångs skull..... sedan är det gonatt och uppladdning inför skridskoåkningen imorrn.......hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0