nu är den slut....

...kladdkakan som jag gjorde igår! halva åt T+ barnens farfar och farbror upp idag när dom var här,och resten har gått åt ikväll när Gabriel,Adelia & Katrin har varit här ikväll! den vart mkt god kan jag säga!
nu ikväll har barnen gått på högvarv ! dom tok-lekte med deras kompisar i ett par timmar, så nu är dom ganska möra...hehe...
annars har jag ju jobbat idag,inte så mkt att orda om det. imorrn väntar häst-passet för mig....gillar inte dessa långdagar......
barnen skall vara hos min kära mor & far ,de allra bästaste ! eftersom jag jobbar & t. skall till s-vall på match.
imorrn alltså.barnen kommer nog att få en toppendag uppe på skedom...kanske kommer dom att träffa lillmilo oxå! dom pratar om honom hela tiden....hehe...
fick ett sms av brodern idag oxå,om att lillen hade lärt sig att vända sig själv och att han kunde stödja sig på armbågarna...gulligt! :D
nu skall jag städa lite sedan väntar tidig säng för mig....
tack snälla far & mor , för att ni ser efter barnen! love u......

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Den där kladdkakemodellen måste vi nog prova att göra...

2008-01-06 @ 00:56:14
Postat av: vickan

jodå,den vart riktigt smarrig med marshmallows i...den blev inte alls seg som jag anade att den skulle kunna bli!try it out!

2008-01-06 @ 09:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0