städning,bakning & utomhusarbete!

tjoflöjt vad vi har hunnit med grejor idag!
hampus & jag hann med att städa bort alla julsaker,samt dammning,dammsugning,golvtorkning!
sedan hämtade vi anton på skolan,han hade haft en jättekul dag på skolan,dom har visst fått nån praktikant dit till klassen,en kille,som hade lovat att trolla för dom imorrn!  spännande.....
när jag hade gjort mellis till grabbarna så gick jag ut och plockade bort alla diverse ljusslingor,och tomtar & snögubbar( som oxå lyst upp i jul ! ) åsså passade jag på att rensa upp lite ute på altanen.
ikväll har jag vart och varit duktig och kört iväg alla tomflaskor,burkar som vi har samlat på oss i helgerna,åsså har jag åkt till  pappersinsamlingsplatsen och kastat,tidningar,plast-pappers förpackningar mm.mm......
när jag kom hem så hade grann-barnen kommit att leka en stund med mina grabbar,så då bakade jag bullar med hampus & jessica, medans anton & jacob härjade loss på övervåningen!  :D
jag kan ju fresta er med bull-resultatet på bilderna här nedan.....hehe.....jag har vart duktig och inte ätit en endaste liten bulle!
nu känner jag mig,av någon konstig anledning ganska trött...det blir tidig säng för mig idag....
ha en bra morgondag allihopa,själv skall jag jobba för brödfödan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0