tröttisar....

ojoj vad mina grabbar var trötta idag när jag väckte upp dom vi 7 tiden..... nu är det ju som sagt slut pålovet,och skolan började idag igen...
grabbarna har under hela lovet,somnat vid 22-23 tidesn och vaknat vid 10-11 tiden...så ni kan ju tro att det var svårt att få dom att somna i tid igårkväll... jag tror att klockan hann bli 23 innan dom slocknade!
och då förstår man att dom var trötta imorse! men dom kommer npg med största sannolikhet att slockna tidigt ikväll istället,och då kommer dom in i rätt spår igen!  :D

idag skall jag & hampus fortsätta med städandet som jag började med igårkväll! jag kände mig lite halv-puckad när jag stod och putsade mina fönster igårkväll när klockan började närma sig 24....hehe...
men idag ska vi styra upp det hela,jag & lilleman!
nä,nu skall jag fixa frukost till hampus!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Oj, förlåt att jag inledde dig i frestelse. Att städa alltså. Kan trösta dig med att vi inte blir färdiga här på länge än, heller... Bullbaket fick en ände med förskräckelse. Eller det blev inga bullar iallafall.
När jag vände mig om för att hämta mjölet skulle lilla gumman hjälpa till lite.
Hon tillsatte 1/2 dl SALT i degspadet. Hade ingen mer mjölk, och så var det med det. Nya tag idag under hårdare bevakning av hjälpredorna...

2008-01-08 @ 10:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0