en dag full av besök! :)

gokvälls vänner!
idag har vi haft fullt upp här hemma hela dagen & kvällen!
efter lunch kom min gamla vän Åsa & hennes 2 barn Alice & Gustav och hälsade på oss,vi hade mkt trevligt!  :)
även fast än det var så himla längesedan vi sågs,så är det som om man nyss träffat varandra...det är då man vet att de är sanna vänner! man känner liksom varann så bra,att det kan gå lååånga perioder utan att man träffas,och när man ses så känns det som om man träffades typ igår...  :) kul var det att se dom igen iallfall!
medans dom var här hos oss, så tittade broder,Milo & fadern in här oxå på en kaffe! sedan så kom grannbarnen & fikade med oss oxå!  :)  det är alltid trevligt med en massa folk härhemma tycker jag!
nu ikväll har grabbarna spelat fotboll med stor-grann-pojkarna,och jag har passat på att rensa alla vinbärsbuskar!
och till min bror vill jag även meddela att jag även rensat upp i mitt land.... som du tyckte såg lite "tjaskigt" ut..hehe... nu ser det såååå fint ut såå!  hittade t.o.m jordgubbar,som Hampus skyndade sig att käka upp! :)
nu kollar vi på tredje " star wars" filmen,de är verkligen mkt bra!
jag har även börjat att småpacka lite grejor inför skellefteå-resan på fredag eftermiddag! vi bestämde idag att vi far på en gång efter att jag slutat jobba på fredag,så vi kommer fram på fredag kväll!  det kommer verkligen att bli kul att få fara till sandra! :)
nu har jag tre dagars jobb kvar..... sedan är det semester! wihooooooo!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Ojojojojoj...

Jag blir svettig när jag ser din bloggflit!

Du hinner ju jobba också :0

Skönt att det närmar sig nu! Hör bara av dej när ni är sugna att hälsa på !

Ha det så bra i jobbandets sista skälvande dagar :)

2008-07-09 @ 00:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0