framme i skellefteå! :)

gokvälls vänner!
dagen började inte så himla bra.... natten till idag så har jag haft en sån himla ryggvärk så det var inte sant!
vid femtiden imorse så insåg jag att om jag skulle orka med att köra den långa vägen till skellefteå,så var det inte en bra ide att jobba,eftersom jag inte hade mkt varken ork eller kraft att jobba idag så vart jag hemma från arbetet...
hela förmiddagen låg jag och vilade min rygg, sedan mot eftermiddagen kändes det ganska ok, så då satte vi av den långa 34 mils färden!
resan gick helt suveränt,jag körde inte fel en endaste gång,och barnen var som små änglar exakt hela vägen! :)
jag tror att de var nog lika glada & exalterade över att fara till skellefteå som jag! så då höll dom sig glada & pigga hela vägen!
vi gjorde två små stopp längs vägen för att äta,och att köpa glass,och pinka-paus mitt i skogen..hehe..
jag måste säga att det är en fantastiskt fin natur resan här uppöver...väldigt vackert!
nu är vi som sagt uppe hos sandra & Liam,och dom bor jätte-super-fint i ett radhus här mitt i skellefteå!
nu ikväll har vi ätit varma mackor som sandra hade gjort till oss,mkt gott! sedan så har vi gått en liten prommis här omkring och grabbarna har lekt lite i lekparken som ligger här bredvid, nu har jag installerat killarna i sängen framför en film, förhoppningsvis kommer dom att somna snart... jag & sandra hade tänkt se en film som börjar på femman snart, men troligen kommer jag nog oxå att slockna rätt snabbt! hehe...
nu så härjas det lite därinne i sovrummet, måste sticka dit! :)
eftersom min dator inte funkar, så kommer jag inte att kunna lägga in några bilder medans vi är här, jag lägger upp dom när vi kommer hem! ni får nöja er med min skrivning istället under några dagar...
många stora kramar, anton & hampus skickar stooora kramar till mormor,morfar,& lilla poppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0