Grillpartaj!

nu skall vi strax fara iväg på grillfest hos min faster & henns familj, de bor på övergård. kommer att bli en stor fest med mkt folk,det är ju alltid trevligt! :)
ikväll vid 22 tiden ska vi fara ner en sväng till parken för att lyssna på Adam Tensta,som ska spela där! han skulle spela i en halvtimma, sen blir det nog att vi åker upp till min faster igen!
idag har jag & killarna vart hemmavid & tagit det lugnt!
de har lekt med grannbarnen, och jag har passat på att klippa den lilla gräsmattan på endast 5000 kvadrat.....hehe..
men nu så är jag så bronsbiten, så¨jag ids inte klippa mera....
ja just det!
igårkväll permanentade jag mig oxå! :)
jag blev så himla nöjd så det är inte klokt!! precis så småkrulligt som jag ville ha det, min mamma är en fena på att permanenta! tack så mkt mamma!!
jag skall lägga upp bilder ikväll,från grillpartajet & mitt fina hår!  :)
jag har även hållt på med att tillverka halsband& armband, har gjort tre armband,av träpärlor,och fyra halsband i olika längder, olika färger, även dem av träpärlor! så himla kul att pyssla  med!
idag har jag oxå beställt mera pärlor & annat från den sidan, Pagoni,som jag tidigare nämde, så sedan blir det mera tillverkning av både halsband,örhängen mm.mm....
nu skall jag fixa lite smågrejer innan vi ska sticka iväg!
många soliga kramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0