Milo-grab & go ! & 2 dagar kvar......

tjopp!
nu i denna sena timma så har jag nästan packat klart det vi skall ha med oss till skellefteå,och jag har insett att det spelar ingen roll om man som vi, skall vara borta i fyra dygn,eller om man är borta två veckor, så har man ändå lika mycket med sig i klädväg...hmm...hur går det ihop?  jag & garbbarna har lyckats att få ihop en resväska med kläder & badgrejor.... en resväska! antagligen har jag packat alldeles för mkt saker, men det är väl bättre det än att vi tar med för lite antar jag....  :)
vi längtar sååååååå tills vi har kommit iväg!
idag har vi även hunnit med en s.k. " Milo-grab & go" hehe... detta innebär att vi går bort till broder & bettan & tar helt sonika med oss milo därifrån!  :)  denna gång gick vi & var med honom borta hos hans farmor & farfar! vi hade himla kul, mina killar hade fullt upp med att mata i han majskrokar på löpande band! & skeda i han vatten! :)
nu har jag endast 2 dagar kvar på jobbet innan semester...sköööönt! känns så länge bara.....
nu skall jag slappa med min bok innan jag däckar.......
kram!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Hoppas ni får det kul på er lilla utflykt! vi ska prova att husvagna runt stekenjokk på ett par dar om det är skapligt väder i helgen!

2008-07-10 @ 12:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0